Wednesday, 20 June 2018

Kazube Runda - 2018/05


Kaszube Runda to wyścig kolarski organizowany w Kościerzynie, trasa magister to 55 km, doktor to 125 km oraz profesor to 225 km. Oprócz tego jest trasa rodzinna 20 km.

Słoń pojechał doktora, rano wstał, różową koszulkę założył, ustawił się z przodu i popedałował 123 km.


Reszta w tym czasie śniadanie zjadła i spokojnie popedałowała 20 km, na spokojnie w ślimaczym tempie z postojami na fotki.


Słoń przypedałował ekspresowo i po 3:40 godz. pojawił się na mecie


No i w tym momencie to grupy dołączyła panna Foch - no bo kto widział by pizza hawajska miała banany, chyba tylko w Kościerzynie tak serwują. Słoniowi to nie przeszkadzało i wciągnął pizze z bananami bez problemu i szybko.

Foch nie towarzyszyl nam dlygo, bo 2 wielkie pizze pojawily sie na stole i tym razem hawajska byla z szynka i ananasem bez banana. Pizze pochloniete zostaly ekspresowo.
Organizacja dobra i zarazem fajny powód na zrobienie cos rodzinnie.
Czy wrócimy za rok?
Fajnie by było jeśli uda nam się wszystkim znaleźć czas.

No comments: